Bakan Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Jandarma Teşkilatı’nın 185. yıl dönümünü kutladı. Yerlikaya, jandarmanın vatanseverlik, tevazu, fedakarlık ve kahramanlıklarını vurgulayarak, şu ifadeleri kullandı:
Yerlikaya, terörle mücadeleden asayiş hizmetlerine, kaçakçılık ile organize suçlarla mücadeleden siber güvenliğe ve trafik hizmetlerine kadar jandarmanın her alanda varlık gösterdiğini belirtti. Jandarma ve onların fedakar aileleri ile gurur duyduklarını ifade etti.
Bakan Yerlikaya, jandarmanın şanlı üniforması altında şehadete eren kahramanları rahmetle, gazileri ise şükranla andıklarını dile getirdi. Ayrıca emekli olan personelleri de unutmayarak teşekkürlerini iletti.
Bakan Yerlikaya’nın paylaşımı, jandarmanın vatan ve millet için verdiği önemli hizmetleri bir kez daha vurguladı. Jandarma Teşkilatı’nın 185. yıl dönümü kutlu olsun.
Reklam & İşbirliği: [email protected]