2021 yılında İdo Tatlıses ile evlenen ve bu evlilikten ikiz çocukları olan Yasemin Tatlıses, son günlerde hastaneden paylaşımlar yapıyordu. Sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımda, ailecek Covid-19’a yakalandıklarını açıkladı.
Yasemin Tatlıses, hastalığın ciddiyetine dikkat çekerek, “Ailecek Kovid olduk” dedi. Paylaşımında, “Eskisi gibi değil, neyse ki ama şu ara baya yoğunuz. Hafta sonu kalabalığa girdik ve hepimiz hastayız. İşin özeti, lütfen dikkat edin. Hastaysanız dışarı çıkmak zorunda değilseniz. Lütfen hastaysanız dışarıya çıkmayın. Kimseleri hasta etmeyelim” ifadelerine yer verdi.
Yasemin Tatlıses’in bu açıklaması, Covid-19 salgınıyla mücadelede toplum sağlığını korumanın önemine dikkat çekiyor. Kendisi ve ailesi hasta olmalarına rağmen, hastalığın yayılmasını önlemek adına bilinçli davranarak dışarı çıkmamaları ve başkalarını riske atmamaları önemli bir örnek teşkil ediyor.
Yasemin Tatlıses’in bu paylaşımı, Covid-19 salgınıyla mücadelede toplumun birlikte hareket etmesi gerektiğini bir kez daha hatırlatıyor. Hastalıkla mücadelede bireysel sorumluluklarımızı yerine getirerek, hepimizin sağlığını koruyabilir ve salgının yayılmasını engelleyebiliriz.
Reklam & İşbirliği: [email protected]